Tema: Re: Fioletiniu Epilogas
Autorius: Glebas
Data: 2014-05-15 08:45:21
Parašiau, kad atsibodusi, o ne kad "acibodo,nes viską apie ją žinau".
Istorija nuvalkiota, aprašyta, apkalbėta, išdiskutuota ir jau besidengianti
užmaršties dulkėmis, todėl ją ir pavadinau atsibodusia.
Apie žinojimą kas nužudė nerašiau nei žodžio, tad nereiktų daryti kažkokių
nepagrįstų išvadų, o ir labai abejoju, ar knygos perskaitymas tą žinojimą
pagilintų ar sugriautų.

Ir aš ne "litoffcas", aš lietuvis. O va kieno tipinis bruožas netoleruoti
kitokios nuomonės, kaip darai tamsta, tai net nežinau, tad nesiimu mėtytis
jokiais epitetais.