Tema: Re: Fioletiniu Epilogas
Autorius: Glebas
Data: 2014-05-16 08:52:25

"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message
news:ll3idc$ak2$1@trimpas.omnitel.net...

> Parašei (=davei suprast), kad jau viską žinai apie šią istoriją, ir kad
> tau labai nuobodu (= nieko naujo nesužinosi, nes prisikimšai jau velniai
> žino kokių tiesų, kad net pats tarp jų pasimetei, kaip ir visa tėvynė su
> fioletiniais*), ir neacikalbinėk čia dabar papuolęs, arogantiškas kirmine
> :) Dar jis, mat, auką vaizduoja**.

Nuobodu <> viską žinau. Mano manymu tamstos išvada iš karto klaidinga.
Jokių tiesų nesu prisikimšęs, nes ši istorija man asmeniškai yra tiesiog
nuobodi. Tai anaiptol nereiškia, kad apie ją viską žinau.
Apie branduolinę fiziką irgi žinau labai mažai, bet ji man irgi yra nuobodi.

> *Bet, visgi, įdomiai LTU teisėsauga dirba, kad nagrinėja įkalčius 4 metus,
> nemanai? O kad Venckienės neranda metus - čia irgi kažkokios pasakos
> vaikams, nors jau net ir jos auto registracijos numeriai yra civiliokams
> žinomi? :) Tai kaip te su tuo visažiniškumu?

Kokiu visažiniškumu?
Bendruoju atveju (nekalbant apie šią konkrečią bylą, o apskritai apie
tyrimus) "civiliokai" gali daug ką pasakyti, jų žodžiai jų niekuom
neįpareigoja.
O va pareigūnai neali kalbėti, komentuoti, o ir neturi jokių įgaliojimų už
Lietuvos sienų.
Tad čia jau įsijungia tenykščiai pareigūnai, kurių gal ir prašė surasti,
nežinau šito.
Apie vykstantį šios konkrečios bylos tyrimą nežinau nieko, todėl apie
įkalčių tyrimo laikus ir kitus pareigūnų veiksmus šioje byloje negaliu
diskutuoti.

> ** apie kokias čia netolerancijas šnekat pone - net nesuvokiu. Pasakau a
> priori, kaip vertinu visažinius. Nieko asmeniško, juk toks nesi?

Pats rašote, jog pasidarėte išvadas, kad esu visažinis. Tad gal ir asmeniška
gaunasi?

> tas "labai" abejojimas man tik patvirtina tamstos arogancijos laipsnį :)

Ar savo nuomonės ar abejonių išsakymas reiškia aroganciją? Mano supratimu -
ne.