Tema: Re: bega is Lt visi???
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-12-08 11:30:45
Va cia bandau visaip issiaiskint ar bus galimybiu ka LT nuveikti, ir gavau
toki ydomia nuomone:
"
Del padeties Lietuvoje manau kalti ir tie kurie bega is Lietuvos ir tie
kurie sudaro tokias salygas tiems, kurie bega. Ir jei tie, kurie bega liktu
cia ir pradetu spausti vadus istatymiskai (per mokescius) gerinti salygas
dirbantiems ar uzsiimantiems kokia nors gamybine veikla lietuvoje pradetu
padetis gereti. Isivaizduok, jei lietuvoje butu 500000 zmoniu (ne
pensininku, o jaunu ir darbingu), jiem reiketu daugiau vartojimo prekiu,
gamybos priemoniu ir paslaugu.  pagalvokim an kiek tai pagyvintu ekonomika.
Dabar gi viskas ritasi zemyn.
Su zemes ukiu,kaip isivaizduoju daug vargo:
Investicijos i zeme ir technika, rinkos paieska ismanymas ka dirbti(auginti)
ir kaip. Nors kaip parode si krize, zemes ukis krize pajuto maziausiai.
Del lito devalvavimo manau, kad kol latviai nedevalvuos lato bankine sistema
neleis lietuvoje devalvuoti lito. Ir jei Grybaskaite sugebes uzlenkti
ministerijas ir seima sumazinti Lietuvos valdymo islaidas, tai litas iki
pakeitimo i eura, turetu likti nedevalvuotas.
Man atrodo, kad Lietuvoje truksta geru ideju ir veiklos. Turint kokiu tai
ideju susirast bendraminciu bandyt gauti europos parama, irmanau galima
gyventi irgan neblogai ir cia. Svarbiausiai vi del to idejos. Ka nors as
turciau savo makauleje, bandyciau daryti, bet kad sunku pripazinti, bet
tuscia nebent vejo malunai.
"
vat trumpai - tiki Grybauskiene