Tema: Re: Sodra
Autorius: obliarka
Data: 2009-09-09 12:07:18
esme ta, kad imokos mokamos ne tam, kad "sodra galetu tau moketi jei tau kas
nors atsitiks", o tam, kad moketi tiems, kuriems "kazkas jau atsitiko".
Jei ant Lietuvos zemeles butu vienas pensininkas, tai visi po lita sumete
jam milijona galetumem pensijos moket be didelio sirdies skausmo, plius
zinai kad kai iseisi i pensija visi tau sumes po lita ir gausi limona :),
bet deja taip nera.
Kazin ar imanoma sugalvoti mechanizma, kad tu pats noretum islaikyti visus
asmenis, kuriems reikalinga soc. pagalba, nebent pats taip nusiteiksi - i
baznycia gali nueit, ten moko kazko panasaus :).