Tema: Re: Sodra
Autorius: Dex
Data: 2009-09-09 11:36:20
tu nori pakeisti kazka, kad butum tikras del savo senatves? heh :) bet
zinai, gyvenime nera nieko tikro, isskyrus mirti!.

Todel, gerai gerai gerai pagalvojus, dabartine sodros sistema yra visai
galbut ir nebloga (is principo). Nes, su musu moneratine politika, tu
niekur nepridesi tiek pinigu, kad po 30 metu jie butu ko nors verti ir
tu butum tuo tikras. Is principo ja reikia restrukturizuoti, sumazinti
jos pacios islaidas, nukapoti pinigu plovimus ir ales gut.

Dex