Tema: Re: del motinystes ismoku?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-04 12:17:23
4 situacijos

Vyras nemoka mokesciu, zmona negauna ismoku.
Vyras moka mokescius, zmona gauna ismokas.
Vyras moka mokescius, zmona negauna ismoku.
Vyras nemoka mokesciu, zmona gauna ismokas.

Jus gal susitarkit apie kuria situacija snekat?
O tai supilat viska i viena kibira ir kiekvienas apie savo skaudulius
sneka...

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
So? Tai, kad dabartines mamas kažkada reketavo mokesčių surinkėjai jų dabar
neišlaikytinėm nepadaro. O aiškinimas, kad kadangi kažkada iš jų kažkas
atėmė pinigų, todėl dabar jos turi moralinę teisę reikalauti, kad atiminėtų
iš kitų ir duotų joms bei nevadintų išlaikytinėm, yra švelniai tariant
neteisingas.

--
Doc