Tema: Re: del motinystes ismoku?
Autorius: hansas
Data: 2009-08-03 19:52:40
Priminsiu, kad pasalpos ir kitos socialines ismokos nera mokesciu
susigrazinimas, ir nera ismoka is privataus fondo.
As irgi dafiga mokesciu moku, bet kadangi niekad nesirgau ir nebuvau
nescias, bent jau noriu, kad mano sumoketi mokesciai butu deramai
administruojami ir tas adminintravimas neuzkrautu man papildomos mokestines
nastos palukanu ar padidintu sodros mokesciu pavidalu..
As nenoriu moketi didesniu mokesciu nuo kas menesi mazejanciu pajamu vien
tam, kad kokiai jautriai mamai nesumazetu vienu kitu nuosimciu ismoka. Mano
vaikai ir taip "jau valgo maziau", bet jie tures dar maziau valgyti, nes
kazkas nesugeba islaikyti savo pasigamintu vaiku. O tai kuo mano vaikai yra
prastesni uz tu mamu vaikus? Kodel mano vaikai jau gali  nebegauti "vaiko
ismoku", nes mes uzdirbame "per daug" ir vaiko pinigai nepriklauso, o ta
mama negali gauti maziau 5K, nes pamazinus pvz iki 4K, jos vaikas
badaus...Tiesiog krizes akivaizdoje pasigendu islaikytiniu supratimo ir
solidarumo! Ir jokio grubumo cia nera. Visi jie - islaikytiniai - yra
islaikomi kitu mokesciu moketoju pinigais... Todel jei mokesciu moketojai
pinigu turi maziau, atitinkamai islaikytiniai irgi turi pasispausti. Todel
kai kokia mamasa kriokia, duokit man 5K, badauju, as noriu jai tu pinigu
neduoti ir pasakyti kad isgyvensi ir su 2K, o nori daugiau, eik dirbti.
Milijonai lietuvaiciu isaugo beveik negaudami jokiu pasalpu, o kuo sitie
prastesni? O dabar as turiu skolintis pinigu uz didelias paluknas, kad
kazkam kitam nesuprastetu pragyvenimo lygis ir jam nereiketu dirbti, o bet
skolas ir palukanas atidavineti teks man!. Kur logika?