Tema: Re: gal kas uzsiima forex prekyba?
Autorius: hansas
Data: 2009-07-16 12:45:03
O kuo remdamasis manai kad tu uzdirbsi panasiai, o neprasiksi per pirmas
kelias savaites?
Nebent jau turi sukaupes bent keliu metu prekiavimo patirti, nusimanai
globalioje ekonomikoje, tech. ar fundamentalioje analizeje, seki pasaulines
naujienas ne per "delfi", turi sukaupes nuosavo kapitalo, turi atsidejes NZ
atsargas grynuju ir t .t. ir pan.
O jei tiesiog praradai darba ir ieskai pajamu saltinio ir pamatei "skelbima"
kad "lengvai uzdirbsi" forexe, tai cia kaip tik ir yra lochotronas tau,
kuris taves laukia ;) Kuo daugiau tokiu "traderiu" tuo daugiau uzdirbs kiti,
ir po metu pamatysi skelbimus, kaip  kazkas nedirbdamas jau "uzdirba" ne
2-3000, o 5-6000 tukstancius :)

Nueik i teleloto.lt, pamatysi kiek tenai nieko nedarydama chebra "uzdirba",
milijonus!!!!!!!!