Tema: Re: gal kas uzsiima forex prekyba?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-15 15:28:41
jei sedi pastoviai (4-8 val) ir minkai pirkt/parduot - tai tu ant
spreadu tiek isleisi, kad plaukai pasisiaus skaiciuojant

realiau yra ne daytrade daryt, o ilgesniam laikui, kad ir dienai,
savaitei. su didesne atsarga ir didesniais atstumais (o ne S/L det kas
15 pipsu..)

pradziai bent metus "pazaisk"
kodel metus? nes sektis gali ir kelis menesius, o paskui per savaite
"pasitikejimo savim" nupilsi viska iki dugno..

jei nori loterijom - tai teleloto zaisk. :)

o jei rimtai - prasideda strategijos parinkimas (o ne "o, kyla, tai
leisis tuoj, t.y. kyla, tai ir toliau kils, ai px, perkam ir ziurim kas
bus"), tikrinimas (t.y. savo sprendimu fiksavimas, rezultatu lyginimas),
laikymasis strategijos (o ne "ble kaip sian sekas, davai vietoj iprastu
10% nuo saskaitos pavarom su 50%") rizikos valdymas, brokerio
pasirinkimas, pazistama valiutu pora (ne zelandijos doleriai vs honkongo
doleriai pvz.)

vienzo. kad uzdirbt 2000-3000lt per menesi nelabai rizikuojant - tai
butu kokie 2%  prieaugis nuo sumos (per menesi) (kas sudaro metiniu ne
tiek ir mazai - ~26%). paskaiciuok, kiek pas tave saskaitoj turetu but,
2-3% butu 2-3K? 100K grynais...