Tema: Re: gal kas uzsiima forex prekyba?
Autorius: Aurimas
Data: 2009-07-16 09:37:36
Ar užsiimti vienu ar kitu investavimo instrumentu tau to neatsakys niekas, tik tu pats.
Jei turi sukaupęs tiek pinigo, kad galėtum pragyventi 6 mėn minimum ir + pinigo kad galėtum investuoti ar žaisti valiutų rinkose, tuomet pasibandyk. Iš patirties sakau, pradžioje prarasi, taigi, gal prieš žaisdamas/investuodamas pasimąstyk, koks to tavo investavimo tikslas, kokiu laikotarpiu tikiesi grąžos, kur yra tavo stop loss (pradžioje siūlau darytis mažus stopus), čia tam, kad pajustum rinką, ir t.t. Žodžiu, jeigu investavime neturi strategijos, jeigu esi nervingas ar emocionalus, jeigu nežinai kam tau reikia pinigų, tai geriau neinvestuok ir nevark - laimingesnis būsi.
Investavimas į valiutų rinką yra didelis mokslas, toks pats, kaip ir investavimas į akcijas, taigi turi žinoti, kiek negaila prarasti/ką darysi jei uždirbsi. Žodžiu asmeninė strategija, nervų apatija ir motina kantrybė yra trys geriausi investavimo draugai.