Tema: Re: gal kas uzsiima forex prekyba?
Autorius: Arnas
Data: 2009-07-16 09:15:52
kas del shuoliu per naujienas - tu arba treidini tik ne per naujienas arba
tik per naujienas arba ir tada ir tada. del sumu - pilnai sutinku,
pagrindine investavimo taisykle yra investuot tiek kiek realiai negaila
prarasti. nesupratau ka norejai pasakyt 12.00 pirkt/ parduot? :) atidaryt
pozicija reikia tik tada kai tikrai zhinai prie ko tai prives, jei nesi
tikras kur link judes trendas geriau pabut nuoshaly :)