Tema: Re: Ai, parašysiu...
Autorius: Alvidon
Data: 2012-06-28 21:12:01
Kotais šviečiasi man socialinio-politinio lūžio neišvengiamumas,
ir musie greitai, t.y. jau daba prasidėjo (jei tik krizė ES tikrai
prasidėjo). Iki šiol kažkaip, chudo-bedno, bet liberalaus
kapitalizmo dėka klestinti gaminančioji ekonomika dar ištempdavo
populistinių/komunistuojančių politikų nerealius pažadus rinkėjams.
Panašu kad tai jau baigiasi. Ekonomika nebenorės apmokėti
populistų pažadų. Ir be abejo tai kilo (tai leido kilti) ir tai spręsis
ne "graikijoj", o "vokietijoj". O taip tikėjaus kad užteks mano
gyvenimui vieno "įdomaus laiko" (komunizmo kolapso). Nors
gal dar patemps... Įdomu velniškai ;)