Tema: Re: Ai, parašysiu...
Autorius: Alvidon
Data: 2012-06-28 18:11:53
Kad nenukrypt į neaprėpiamas pievas "kas ir kada yra krizė" imam
pagrindu apibrėžimą, vartotą straipsnyje iš nuorodos:
http://verslas.delfi.lt/business/antroji-krizes-banga-jau-jauciama-ir-lietuvoje.d?id=59009293

Šiaip pilnai pritariu tavo požiūriui, bet daba mane domina kiti niuansai.
Žodžiu imam grubiai taip: krizė yra kada vedančiųjų pasaulio ekonomikų
finansų šulai ima klykti apie krizę. Tobiš kada ramus procentėlių tekėjimas
patampa visai neramiu ir neprognozuojamu daugely sričių.
Duotu atveju verkšlena ES galingosios narės. Priežastį įžiūrau kaip ir
tiktais vieną: politikai užsižaidė populistiniais bei politkorektiškais
kliedesiukais. Vokietijos ir Co ekonomikos nebeišveža Graikijos ir Co
komunistuojančios lodorystės. Jei ne politikų kliedesiukai apie visokias
ti lygybes beigis brolybes - nebūt buve jokių problemų. Nu a bet tačiau
napamirškim, kad visi ES politikai gyvena demokratijos salygomis, t.y.
jie pasmerkti pataikauti rinkėjams... Oj, kas daba bus ?...

Ar visgi yra kažikokie tulpių svogunėliai ar NT ? A, dafai lai būna...
Aš noriu klysti, noriu buti bukas, žioplas ir neteisus.