Tema: Re: vs EUR
Autorius: marukas
Data: 2012-05-09 13:54:11
Kantrybe ir disciplina yra antri spekulianto/investuotojo marskiniai ! Mesk
lauk tas visas knygutes, kurias rase pseudo guru, todel, kad knygas jiems
geriau sekasi rasyt nei treidint ;) As rimtai :) Kad ir kaip atrodytu
patrauklu ar graziai filmuose parodyta - spekuliacijos, daytrading'as, tai
yra tas pats kas griovius kast. Dar blogiau, nes ne tik turi apdoroti
didelius kiekius info kasdiena, varvinti akis i birzos monitoriu, bet prie
viso to dar ir stresas didelis. Didieji investiciniai sprendimai daromi
karta i du ar tris metus :) Is asmenines patirties pasakysiu, kad tie
sprendimai ateina greiciau analizuojant nuotaikas investforumuose, treideriu
susirinkimuose, o ne pagal tai ka koks kostiumas(nors ir turintis CFA ir ne
viena !!!), savo exceliuke koeficientus pakeiteliojes, per telika pasako ar
tau kas ryta pdf'e su grafikeliais numeta.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

    Na invenstuojant/spekuliuojant VP, tenka viens dalykas tai dar mokintis
daryti, o tobulumui ribu nera + intensyviai dirbti su tuo, sekant akciju
kursus, skaitant visas imanomas naujienas, finansines ataskaitas, praktiskai
idealiai ismanyti makro ekonomika, kas vyksta valiutu rinkoje ir t.t... Tai
taip zmogus realiai tobuleja, pradeda matyti daugiau visko kas darosi
pasaulyje, kazin ar ta pati eina pasakyti apie kazino loseja.

    Beje as ne manijakas koks, buvau vienu metu paspekuliaves kazkiek, dar
pacioj pradzioj ant keliu stukiu deges :) bet poto ramiai investuodavau, be
nesamoniu :)