Tema: Re: vs EUR
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-05-06 11:35:45
    Suprantu ;) Man karta is viso buvo situacija, kad nuojauta sake pirkt vienu akciju nes kiek supratau is ivairiu saltiniu jos brangs, bet sveikas protas sake nepirkt ir taip ant galo nenupirkau ju, o po keliu menesiu jei buciau rizikaves visais pinigais butu kazkur 30 stuku navaras, aisku dar tektu atskaityt mokescius....

    Tai pamenu poto ejau prisigert... nes jausmas buvo, kad praradau tiek  :)