Tema: Re: vs EUR
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-05-09 11:25:23
    Na invenstuojant/spekuliuojant VP, tenka viens dalykas tai dar mokintis daryti, o tobulumui ribu nera + intensyviai dirbti su tuo, sekant akciju kursus, skaitant visas imanomas naujienas, finansines ataskaitas, praktiskai idealiai ismanyti makro ekonomika, kas vyksta valiutu rinkoje ir t.t... Tai taip zmogus realiai tobuleja, pradeda matyti daugiau visko kas darosi pasaulyje, kazin ar ta pati eina pasakyti apie kazino loseja.

    Beje as ne manijakas koks, buvau vienu metu paspekuliaves kazkiek, dar pacioj pradzioj ant keliu stukiu deges :) bet poto ramiai investuodavau, be nesamoniu :)