Tema: Re: vs EUR
Autorius: Trolis
Data: 2012-05-09 13:17:23
"Jornada Del Muerto" <jornada@lythum.lt> wrote in message
news:jod9lj$88g$1@trimpas.omnitel.net...
>    Na invenstuojant/spekuliuojant VP, tenka viens dalykas tai dar mokintis
> daryti, o tobulumui ribu nera + intensyviai dirbti su tuo, sekant akciju
> kursus, skaitant visas imanomas naujienas, finansines ataskaitas,
> praktiskai idealiai ismanyti makro ekonomika, kas vyksta valiutu rinkoje
> ir t.t... Tai taip zmogus realiai tobuleja, pradeda matyti daugiau visko
> kas darosi pasaulyje, kazin ar ta pati eina pasakyti apie kazino loseja.

Žinoma visi tie biržos žaidėjai mokosi arba pseudo mokosi :) ir tikrai
svarbu kritiškai į tą pažiūrėt. Na kaziko lošėjai dažniausiai būna degradai,
nebent lošia kažkokį game kuriame galima turėt edge (pvz pokerį). Žinoma ir
ten dauguma yra degradai, bet dalis jų žiūri į tai kaip į verslą ir rimtai
mokosi. Įtariu, kad jie dirba daug daugiau, negu tie, kurie spekuliuoja
biržoje :)

Žinau ne vieną pokeristą, kurie dirba full time grafiku, turi griežtus
tobulinimosi ir darbo grafikus. Ir coverina jie daug gilesnius topicus negu
paprasti biržos spekuliantai (techninius dalykus + psichologinius-
disciplinos, motyvacijos, Tilt įvairias formas[nžn koks būtų tikras
lietuviškas atitikmuo], sveikos gyvensenos ir kitus sveikatos įtakos smegenų
veiklai ir pnš).

>    Beje as ne manijakas koks, buvau vienu metu paspekuliaves kazkiek, dar
> pacioj pradzioj ant keliu stukiu deges :) bet poto ramiai investuodavau,
> be nesamoniu :)

Nebijok- ateity tai gali kartotis :P