Tema: Re: krize, priesingai negu skelbia oficiali statistika, gileja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-04 10:30:32
Cia valstybe kalta, kad nieko daugiau nesugalvoji? Beje - gyvenu visiskame
kaime, kuriame namo net pirkti nereikia. Dviauksti medini nama su gerais
peciais, vandentiekiu, elektra ir internetu bei nemazu darzu galima gauti
kad ir veltui pagyventi. Ir man ten gyvenant visiskai nera problemos dirbti
Vilniuje.

"Veikejas"  wrote in message news:j907g8$8tc$1@trimpas.omnitel.net...

aaa jo kaime geras "bizniukas" mishkelyje naminuke varyt.