Tema: Re: krize, priesingai negu skelbia oficiali statistika, gileja
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-04 06:11:33
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j8tlis$2rn$1@trimpas.omnitel.net...
> O kas čia neaišku? Nematai skirtumo tarp samdomo darbuotojo ir verslininko?

Nematau pagrindo matyti. Jeigu tai darbuotojas-besmegenis-grioviakasys - taip. Bet dabar neretas darbuotojas netgi ir kaip pageidauja algos pagal išdirbį o ne fiksuotos algos gavimo. Tarnautoja - juo labiau. Nebent tu skiri pagal atsakomybę.

> Čia visur taip - bet kurioje ekonominėje sistemoje ir bet kuriame
> geografiniame taške. Pvz. Danijoje net pačiai blogiausiai kasininkei
> negalėsi mokėti tiek, kiek gaus pati geriausia kasininkė Lietuvoje. Tas
> ir beveik su visais kitais darbais.

Nesiruošiu ginčytis. Gaus/negaus. Man šitas leksikonas svetimas, nepaisant to, kad aš jį/jo pagrindą suvokiu. Bet sąmoningai nenoriu jo priimti, nes matau tokio pasirinkimo neigiamas pasėkmes.