Tema: Re: krize, priesingai negu skelbia oficiali statistika, gileja
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-04 06:23:40
"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:j8tq5u$bbo$1@trimpas.omnitel.net...
> tai prashom pavyzdy ka toks statistinis lietuvis gaunantis minimalia alga,
> gyvenantis 1k bute gali padaryt ?

Manęs tikrai nedomina "gaunantys". Net nesiruošiu diskutuot.

Aš galiu suprasti, kai smegenys iš bado gliukozės negauna ir atsijungia, bet negaliu suprasti, kaip eroje, kai 1 GB duomenų internete kainuoja <=9 Lt, o 2KB gryno teksto yra 1 A4 lapas, kaip įmanoma neturėt smegenų. Ir čia viskas greitai, o ne per 9600 bps modemą sovietinio telekomo laidais vėlai vakare, kad telefono neužimt.

> laukt kol valdzia i prota ateis, juk jei isheis i gatves ishreikshti
> nuomones  su bananais ir kulkom guminem ishvaikys.

Bailiai, numankurtėję per 300 metų svetimos valdžios. Bijantys pasėdėt cypėj, gauti mėlynę arba galvą padėti verti nelaisvės.