Tema: Re: Inside job
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-05-25 23:02:56
Del kinietisku prekiu - manau tai jau praeitis, t.y. praetis kad EU kelia
gamyba i kinija.  Dabar bus EU uzpildyta paciu klinieciu prekemis is
kinijos.  Didziausias to stabdis - ivairus EU standartai.  Bet kinija jau
perema daug technologiju ir tuoj perspjaus kokibe kitus gamintojus.

O siaip gamyba pries kelis metus, kiek zinau is kinijos paciu kinieciu uvo9
keliama i vietnama, kur darbo jega yra kartais opigesne nei LT ar kinijoje,
bet jei ziuret i kvalifikuota darbo jega - manau LT lygiu nera.