Tema: Re: Inside job
Autorius: eMJei
Data: 2011-05-23 22:32:36
Pritariu RaR, cia toli grazu ne Zeitgeist, o normalus argumentuotas
filmas. Kaip tik ziurejau pries kelias dienas (legalu filma, kazi kaip
youtubej tupi nelegali transliacija?).

Filmas geras, bet ypatingai kazko naujo nesuzinota. Vietomis praturtinau
zinias. Yra dar viena gera dokumentika, kur konkreciai nagrinajama
Brooks kova del derivatyvu reguliavimo (ji figuruoja truputi filme). Si
moteris praktiskai pirmoji emesi sio reikalo rimtai dar mazdaug
2000taisiais.

Visas demokratijos grazumas tame (skirtingai nei pateikiama zeitgeist ir
kitur) kad noredamas kazko pasiekti, turi irodyti savo pozicija. Kas
irodo savo pozicija tas teisus. Sikart laimejo laisvos rinkos
shalininkai. Mano mename filme, puikiai pateikiama kaip laisvos rinkos
shalininkai apsiputodami aiskina prezidentui ir pan, savo pozicijas.
Brooks pajegos deja nebuvo tokios galingos. Bet finale Brooks buvo
teise, filmo gale pateikiama bent man ispudinga medziaga, kuomet
Greenspanas pripazino "Yes, I was wrong". Tada ir supranti, jog politika
(kad ir kaip zeitgeist kurejai ir garbintojai noretu, deja ) nera
matematika a + 2 =4 ir viso gali apskaiciuot TIKSLIAI, ar informatika
kur 1 arba 0 :) Viskas paremta IRODINEJIMAIS, REKOMENDACIJOMIS, ir t.t.
t.y., gana subjektyviais "matavimais".

Beje, fileme pateikta sistema, neabejotinai sukure duag milijardu
bankiniu pinigu, tik apie tai nebuvo uzsiminta. Juk zmogelis pardaves
savo nama uz inflated price, atitinkamai neproporcingai inflated price
dydziu praturtejo...