Tema: Re: Inside job
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-24 22:24:48
Kai pradejau pats virt, mane nuo pervačiaus irgi panashiai kita diena
taškydavo. Nu bet nieko - praeis.

"trickyvic"  wrote in message news:irh0dm$qbe$1@trimpas.omnitel.net...

RaR wrote:
> O tai žmonės automatiškai turi būti turtingi ir visko pertekę? Ir jei
> žmogus ko nors neturi, reiškia kažkas iš jo tai atėmė?

Na cia kaip paziuresi, bet jei tu dirbi 8h tam kad pragyventum likusias
3-4h tai yra totalinis pyzdec, sutik nesutik bet taip yra ir tai yra
vergyste, sakai nepatinka kurk savo? Na tam yra tiek apribojimu,
draudimu ir kt. kurie yra sukurti tam kad vieni butu isnaudotojai o kiti
isnaudojami, jei tai tavo nuomone yra tobulos visuomenes pvz, tai man
rodos Aristotelis yra tavo svajoniu sugulovas ( as jau senai itariu kad
tu pydaras)

O gal vis tik
> atvirkščiai - žmogus turi pats užsidirbti ir susikurti sau gyvenimą? O kad
> ne visiems vienodai sekasi, ne visi vienodai gabūs, geros sveikatos,
> apsukrūs, įžūlūs, sąžiningi ir t.t. - tokia realybė.

Mes nesnekame apie turtus o apie elemntaru oraus gyvenimo minimuma, jei
tu manai kad ne kiekvienas yra nusipelnes gyventi oriai, man tokiu
atveju labai noretusi paziureti kaip tu pakakariekotum gyvendamas kur
nors Kalabybiskeje is to ka suzvejosi arba uzbatracinsi laukuose.
Tu dirbi laboratorijoje su hi techu, nori pasakyti jog visas progresas
buvo sukurtas ne tam, kad palengvintu zmonems gyvenima ir kad butu kuo
maziau hemorojaus, bet tam kad pabadytu zmogaus knysle koks jis yra
hujovas nes nera viArslinynynynkas kuris nusprendzia pagal savo
kriterijus koks kieno yra produktyvumas ishreikstas piniginiu vienetu?

Taipogi vienodai
> gabaus ir darbštaus piliečio gyvenimas materialine prasme labai smarkiai
> skirsis Zimbabvėje ir kokiame nors naftos emirate.

Beabejo, nes Zimabaveje supratimas apie savus piliecius yra mazdaug
Lietuvos lygio, gi naftos emirate jei tu esi pilietis tu gali dirbti
gali nedirbti cia jau tau priklausys nuo nuotaikos o pinigu vistiek bus(
tik nepisk proto, kad yra kitaip, teke bendrauti tiek su saudziais, tiek
su dubajaus, tiek su Kataro publikele )

> Man vis tik nesuprantama kodėl tu taip jaudiniesi dėl tų amerikonų. Lyg
> tai būtų labiausiai skriaudžiami žmonės pasaulyje. Kad lyg yra
> atvirkščiai - dauguma amerikonų gyvenimu nesiskundžia, korupcijos lygis
> ten vienas žemiausių pasaulyje.

Lygiai del tos pacios priezasties kad USA po siai dienai yra daugumai
etalonas ir kai tik USA nusiperdzia, tai pas mus nuskamba garsiausiai.
Kas del amerikonu nesiskundimo tai tik parodo kiek tu zinai, pasiskaityk
panarsyk po interneta ir pamatysi ( atmazas kad neturi ir nenori skirti
laiko beprasmems paieskomis nepisa, jei nenori ieskoti info tai ir
neargumentuok tusciai).
Korupcija beje ten net ir labai ishbujojusi prasau nepainioti USA su Kanada.

Geriau pasirūpintum kas dedasi aplinkui
> - broliai lietuviai vagia pinigus į kairę ir į dešinę, ir gana atvirai. Ir
> visa tai dėl to, kad jų tamsūs ir lengvai apmulkinami piliečiai jiems tai
> leidžia daryti, o dažnai ir padeda.

Cia is viso be komentaru, tikro runkelio ir megztos beretes hibrido
lygio "politikavimas"