Tema: Re: Inside job
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-24 19:47:37
Nu ble as daug aplink save matau zmoniu kuriem tu guciu visai nereikia,
lyg ir dirba ir nepijokai o sekasi vistiek sunkiai.
O 80 proc na sildyma, maistas, rubai, vaikams ant mokslu, lasas benzino
i baka tam kad nuvaziuoti iki vergavimo istaigos tuom visas shikas ir
pasibaigia.

O kad politika+teisesauga yra verslas tai cia jiokia ne samokslo
teorija. Pvz statuose ( pabandysiu surasti video linka) kaliuze buvo
sudariusi susitarima su teismais kurie sodindavo zmones uz maziausius
prasizengimus, tam kad kaliuze gautu ismokas is valstijos biudzeto, nu
jei tai ne samokslas tai as tada nebezinau kas tai.