Tema: Re: Nafig tokius verslinykus
Autorius: Veikejas
Data: 2011-04-19 14:39:34
prisidurime nieko blogo nematau, paprasciausiai reikia ivesti visuotini
pajamu deklaravima ir tada visos pajamos turi buti apmokestinamos.
Is esmes tai nesunkiai igyvendinama - juk viskas shiais laikais
automatizuota, tad tereiktu tik softo kuris tuos duomenis surinktu ir
surushiuotu (kaip kad veikancios sistemos pas skandinavus), na bet aishku
ltu valdininkai tam turetu rengti konkursa, priklausytu otkatas 200-400%
proc. o rezultate gali buti ir neveikianti programine iranga...