Tema: Re: Nafig tokius verslinykus
Autorius: Alvidon
Data: 2011-04-15 20:48:14
Nu kaži kaip ti realybėj... Iš tu zimbabvės negrų musie vistiek jokios naudos -
nieko nemoka ir darbo drausmė jiems kosmosas; na o kitas dalykas - a čia
mes ne apie perkėlimą tik dėl mokesčių (įstatimynės bazės) kalbam ?

Kaip ti bebūtų aš neįsivaizduoju realios gamybos su miniomis nekvalifikuotų
samdinių nei Lt nei bet kur Europoj. Kiniečiai vistiek pigiau dirba, nei bilekuriam
europiečiui (tami tarpi lietuviui) baisiausiam košmare prisisapnuotų. O ir gamyklos
mano matytos paskutiniais pora dešimtmečių tokios miniatiūrinės (konvejeris,
pora darbininkų, keletas inžinierių nu ir visokie buhalteriai/direktoriai). Čia aš
apie elektroniką, nu kaip ir pagal profesiją. Kaip ti kokiose pieninėse/sūrinėse ?
Reiktų gal kada susiorganizuot ekskursiją... Iš exfermento pažįstų kalnelį darbuotojų
- visi su aukštuoju ir specai neblogi. Kas dar Lietuvoj gaminama ? Ar yra kur
poreikis visokiems nekvalifikuotiems ? Ma rods traukinys seniai išvažiavo...