Tema: Re: Nafig tokius verslinykus
Autorius: Alvidon
Data: 2011-04-18 17:30:51
Priverstinai nieko nepadarysi šiuolaikėj ekonomikoj, tik skurdą ir badą.
Visokie zimbabviečiai beigis kitokie latinosai, kurie bent kiek nori/sugeba
dirbti, senu seniausiai galėjo emigruot, ką veikiausiai ir padarė, liko tik
švalius. Nu nebent nauja karta kada protingesnė priaugs...

Iš kitos gi pusės: mūsuose populiarus (ir objektyviai pagrįstas) požiūris
jog anys kvaili ir atsilikę nes tingi/nemoka dirbti yr toks pakankamai
vienpusiškas: a kas gali garantuot, kad jų tas dykinėjims ir gyvenims
pusbadžiu yr tikrai blogiau už mūsų bėgimą amžiną beigis nervatriopkes
dėl karjeros/prestižo ? Skirtingi kriterijai ir tiek. Tik vat pasirinkus ramų
miegojimą po palme nedera verkti kad merso nėra ir kitokių gučių.
Kiekviena lazda su dviem galais, kiekvienas medalis dvipusis, už viską
reik mokėt.