Tema: Re: del paskolu procentu
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-02-22 10:27:49
1. Dauguma kredito unijų reklamuojasi kad kreditai nuo 9% metinių.

2. Tiek kreditai imami, tiek indėliai dedami iki penkių metų. Plius -
vienas indėlis gali būti paskolintas ne vieną kartą (svarbu rezervo
nepažeist, jis lietuvoj jei neklystu 7% - bet į jį ir užstatų vertės
įeina). Minus įmonių bankrotai, kai nulekia visa paskola, ne tik
palūkanos.
Tai jei nori kažką protingo pasakyt - teks prisimint ir paskutinių
penkių metų palūkanas, ir integralus.
Jei ką - truputį daugiau prieš porą metų už terminuotą metams duodavo
10%. Dabar atėjo pagirios.

M.