Tema: Re: del paskolu procentu
Autorius: Soros
Data: 2011-02-22 08:13:47
Uz sutarties sudaryma ir pasirashyma imamas apie 1% >=50LT sudarymo
mokestis.
Jei ka tai 1000 vartojamoji nelabai ka domina, nes gali pasiimti kreditine
su kreditu ir kainuos tik 30-50LT/metus
Normalus kreditai apie 5k-10k tai nuo 10k Lt gauna iskarto 100Lt uz
pasirashyma t.y 1val bendro darbo, kurio turetu tikrai pakakti atlyginimui
ir administravimui.
Toliau skirtumas nuo 10k imant 10% palukanas yra 1000LT/metus - indelininkui
200=800LT/metus turint galvoje, kad yra atiduodama dalis pinigu inasais, tai
pelnas mazeja.
Esme gi ne sumos dydyje o tai kad procentai nerealus lyginant su
tarpbankiniais procentais.

Gal kazkam pavyktu irodyti, kad cia normalus ir nieko keisto moketi 12%
metiniu?