Tema: Re: Japonijos dabartinės padėties trumpa apžvlga
Autorius: RaR
Data: 2011-01-28 13:39:15
Didžiųjų valstybių vidines skolas iš esmės galima laikyti pensijų sistemos dalimi. Juk didžiąją dalį tos skolos laiko visokie investiciniai, draudimo ir pensijiniai fondai. Taigi, dirbantieji moka mokesčius, didelė jų dalis eina skolos aptarnavimui ir po to atitenka pensininkams bei šiaip pinigingiems žmonėms, galintiems gyventi dirbančiųjų sąskaita. Jei valstybės neturėtų skolų, pinigus reikėtų patikėti vsokiems "enronams". Dabar gi pensininkai ir įvairaus plauko investuotojai savo balsais neleis valstybei bankrutuoti ir užtikrintai siurbs nemažą dalį dirbančiosios kartos sukurtų prekių bei paslaugų.