Tema: Re: Japonijos dabartinės padėties trumpa apžvlga
Autorius: Doc
Data: 2011-01-28 00:31:48
Lūžio momentas prasidėjo 1980-aisiais, kai ~9 metus Japonijos centrinis bankas mažino palūkanų normą ir taip padarė chrestomatinį assetų burbulą, kuris sprogo ~1990-ais. Nuo to laiko iki pat šiandien valdžia "stimuliuoja ekonomiką" spausdindama ir pragėrinėdama bapkes su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm, ir panašu, kad planuoja tą daryti ir toliau. Daugiau pasiskaityti apie 1980-2000 metų įvykius gali čia http://mises.org/journals/scholar/weingarten.pdf, jeigu ką per paskutinius 10 metų vyko lygiai tas pats, kas ir 1990-2000-aisiais.

--
Doc