Tema: Re: Japonijos dabartinės padėties trumpa apžvlga
Autorius: eMJei
Data: 2011-01-28 13:00:46
is to pasakymo "kapanojasi skolose" jauciu moralini nusivilima?

valstybes, japonijos skola, siuo atveju nera eilinio piliecio skola
shalyje kur nera asmeninio bankroto :)))

Skola siais laikais yra finansinis INSTRUMENTAS. Taip pat daug
svarbesbnis dydis dabar tampa ne absoliutus dydis, o skolos APTARNAVIMO
KASHTAI.

Pvz JAV savo skola aptarnauja su vos grubiai 500 milijardu palukanomis
per metus. t.y. 1/6 federalinio biudzeto (apie 16 proc). Idomu butu
japonijos kastai.