Tema: Re: trade management - finansine piramide?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-27 08:51:28
Tai cia teoriskai taip isivaizduoji. O man teko susidurt praktiskai. Chebra
sukure web saita, ir apsimesdami kita imone, zvejojo kreditkiu duomenis.

Yra speciali valdiska tarnyba elektroniniams nusikaltimams tirti, buvau pas
juos nuejes. Tie pasiziurejo, sako, nu jo, negerai, ale va domenas Rusijoj,
tai mes nieko padaryt negalim. Tipo eik po velniu ir pats spresk savo
problemas.

Pavyko ta saita uzmust tik susirisus su web adminu is rusijos. Lietuviskos
valdiskos kontoros pagalba buvo absoliutus nulis.