Tema: Re: trade management - finansine piramide?
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-01-26 10:29:51
tai gali man ten tuos 10k pervesti. nu gerai - kaip is news'u tai pradziai
maziau - 5klt pakaks. as tuo metu pakursiu koki web'a, duosiu loginus -
gales pazeti kaip nerealiai ten tie pinigai dideja su diena. del grazinimo
tai ten gal i paypal, gal kitur, bet geriau tegul guli ir dideja...

PS visgi nori zmones buti apgaudinejami - nekitaip ;)))