Tema: Re: trade management - finansine piramide?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-25 14:19:00
Nesam investuotojai. Nera tam gebejimu.
Apie ta trade management jai burzgiama kiekvieno susitikimo metu. As po to kalbu, kad man tai itartina :)
Panasu, kad si karta paluzo, nes grizdama po pietu informavo, kad nori dali santaupu pervest.
Pinigai ne mano, todel as negaliu reguliuot kaip jais elgtis. Bet jei galiu apsaugot, tai man reikia bent kiek objektyvesnes info, kad tai nera svarus reikalas. Kiek googlinu, nieko aiskaus nerandu.