Tema: Re: Hipoteka velniop?
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-29 17:18:44
š...dmalys tas Glaveckas. Teoretikas ir tiek.

Be to nesistebiu, kad neturi nuomonės. Kai pažiūriu koks Seime dokumentų
srautas... be padoraus lobizmo yra be šansų atkreipti dėmesį į kokį nors
įstatymą.

Be to nepamiršk kad savivaldos rinkimai ne už kalnų. neveltui pusė
balsavusių susilaikė, tik 2 prieš.

lasaZ