Tema: Re: Hipoteka velniop?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-29 17:16:15
Bet zinai - man Baukute shioje vietoje geriau atrodo. Nu pateko bobelka į
Seima, kaip muse į barscius. Ziniu apie finansus - kaip lashiniu pas kuisi.
Nu neraukia jinai toje ekonomijoj, taciau tai jau demokratijos grimasos.
Issirinko tauta ja vairuot shali, nu tai dabar turim ka turim. Jai atrodo,
kad chia gerai. Gal apie save galvoja (ant paskolu gi juodai sedi), gal kas
itikino, gal nuosirdziai tiki, kad cia zmonemsgera daro - ne esme. Taciau
bent jau siuo atveju turi savo nuomone. Tuo tarpu paziurim į kita deputata -
Glaveckas. Dzin - patinka man jo paziuros ar ne - ash pats nezinau. Taciau -
biudzeto ir finansu komiteto pirmininkas, seimo narys ketvirta kadencija,
ekonomikos mokslu profesorius, buves vertybiniu popieriu birzos tarybos
pirmininkas, skaito paskaitas, 300 moksliniu darbu autorius. Ir jis neturi
nuomones - geras tai istatymas ar ne. Jomajo - kiekvienas newsu fleimeris ja
turi ir gali kiekvienam irodyt, kad priesingai mastantis debilas. O jis
balsuojant del tokio svarbaus dalyko sugeba pareikst arba kad jam pohuj,
arba, kad jis apie tai neturi nuomones. Kazko man cia neprishunta....