Tema: Re: mokesciu klaidos ir nesusipratima
Autorius: Sail
Data: 2010-04-15 13:06:24
Na atsiprasau tada.

Ar teisingai supratau situacija - pastatytas NT, veikloj nenaudojamas, todel
palukanos netraukiamos i sanaudas?
Buciau dekingas uz siek tiek daugiau informacijos. Ypac i nuoroda - kuo
remiantis. Nes jei NT statytas pardavimui, bet neparduotas, tai tikrai
nematau, kodel palukanos negaletu buti traukiamos i sanaudas (zinoma
nesigilinau labai, nes tokio pas mus nera0