Tema: AW: mokesciu klaidos ir nesusipratima
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-02 16:49:05
girdėjau pletkus, kad tai lyg ir pakeitė, bet tiksliai nesidomėjau.
Kokius 4 metus mokėjau privalomas įmokas padidintai pensijai gauti, bo
turėjau per dideles pajamas (apie 10000 lt sumokėjau). Kai prieš išvažiavau
iš Lietuvos, Sodra man pasakė, kad pensija man visai nepriklauso, jeigu nesu
Lietuvoje išdirbus ar ne 30 metų. Be to, išsiregistravus ir nebevykdant
jokios veiklos Lietuvoje, Sodra tvarkingai pusę metų skaičiavo mokesčius,
nes, pasirodo, specialiu būdu nenutraukiau individualios veiklos, o
pranešimo VMI negana. Na, bet tai buvo 2006:)