Tema: Re: mokesciu klaidos ir nesusipratima
Autorius: Soros
Data: 2010-04-09 11:03:01
Perki masina neislaikai 3 metu ir parduoti, jei turi pliuso tai paims is
tave pelno mokesti, t.y. nuo pelno 15%.
Jei turi nuostoli, tai jokiu lengvatu :( Jei saziningai, tai turetum tada
gauti mokesciuose tarkim -1000 deklaracijoje ir nereiketu damoketi uz
visokius PSD.
Su akcijom tas pats. Jei pliusas moki 15% nuo metu laikotarpyje gauto pelno,
jei minusas tada ikala 0 (nuli).
Jei vienais metais turi pliusa, o praeitais minusa, tai pliusa apmokestina,
o minusa deng is savu apmokestintu.
Zodziu perkelti minusa i kitus metus ar juo padengti pliusa neimanoma :(