Tema: Re: mokesciu klaidos ir nesusipratima
Autorius: Soros
Data: 2010-04-08 08:27:03
Repo sandoriu palukanos neiskaiciuojamos i nuostolius.
Sis sandoris ir skirtas tam kad skolinantis nupirkti akcijas, be skolos ju
negaunu, bet va mokesciai tai traktuoja, kaip atskira paskola uz kuria moki
pats ir palukanos jiems nerupi.
vuksta taip:
Perki tarkim 1 akcija uz 100LT. tarkim 30Lt moki pats o 70 skoliniesi uz 10%
metiniu palukanu, tai po metu palukanu bus 7LT, kurias turesi sumoketi pats
is savo apmokestinto pelno.

sekmes