Tema: Re: Motinystės išmokos
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-02-24 11:25:33
"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:hlg6eb$mk9$1@trimpas.omnitel.net...
> Yep.. šitą irgi pražiopsojau. Tik dabar supratau, kodėl man šitos sumos
> nepervedė :S

Bet pripazink, kad to jos net nepastebedavai savo banko saskaitos israse? Sakau is savo patirties. Nes naturalu, kad jei seimos biudzetas pvz. >5000lt, tai ismoka vaikui 95lt nieko neitakoja, tie patys  pampersai per men daugiau kainuoja. Dabar sias pasalpas nueme, paliko tik mazas pajamas gaunatiems. Bet man labiau butu priimtina, jei butu nueme dar anksciau ir padidine sias socialines pasalpas likusiems, kurie gauna mazas pajamas. Nes cia yra skirtingi dalykai - motinystes pasalpa ir socialine pasalpa. Socialines pasalpos paskirtis - remti skurstancius, o stai motinystes pasalpai tu mokejai kaupiamuosius mokescius, ir poto per ismokas teisetai tikiesi gauti savo dali, kaip numatyta istatyme, kai iseini motinystes/tevystes  atostogu. Bet kadangi Sodros kaupiamoji sistema senai neveikia (na niekad ir neveike) ir niekas ten nesikaupia, o viso labo pravalgoma ir isdalinama per einama menesi, tai ir turim, kad nesant jokiu sukauptu rezervu, atejus krizzei, kai einamosios imokos sodrai sumazejo, lygiai taip pat kerpamos ir ismokos. Ir pasirinkimo nebuti Sodros draudziamuoju, deja, neturi tol, kol esi Lietuvos mokesciu moketojas.