Tema: Re: Motinystės išmokos
Autorius: bullka
Data: 2010-02-20 08:59:20
Na pats ir postringauji "džiaukitės tuom, džiaukitės anuom".
Bullshit.

Įsiskaityk į mano posto esmę: tegul mažina ar visai nubraukia. Trūko
informacijos!!! Ką būtume darę? O koks Tau skirtumas? Kiekvieno asmeninis
reikalas, ką jis būtų daręs. Aš nieko nebūčiau daręs. Kitas būtų pagalvojęs
ar jam verta pirkti naują teliką, nes ir senas gerai rodo. Kitas gal rūkyti
būtų metęs iš anksčiau.

Esmė yra informacijoje, savalaikiame jos pateikime ir pan.