Tema: Re: Motinystės išmokos
Autorius: bullka
Data: 2010-02-17 09:38:13
Kaip ir minėjau: aš ir nekeliu klausimo, kad negalima mažinti ir pan.
Tiesiog trūko informacijos ir ji buvo pateikta neteisingai.

Nors.. kita vertus - gal kaip tik teisingai. Jeigu būtų tiesiai šviesiai
pasakę, kaip bus (man toks būdas priimtinesnis), būtų spėju kilusi
panika/riaušės/protestai ir pan.
O dabar - viskas tyliai gražiai ir keli šimtai MLt sutaupyti.