Tema: Re: Motinystės išmokos
Autorius: Dzikas
Data: 2010-02-20 08:26:40
Nu ir ka sumazino? Dziaukites kad isvis nenueme ? Man tai pikta kai
pradeda panasiai postringauti. NU ir ka butumer dare kitaip jei butumet
zinoje ? Alga per daug pasikelet, butumet kelesi maziau ? Ar vaiko
nebebutumet dare ?

O ka kad zadejo, tiems kuriuos atleido irgi buvo zadeta kad per menesi
gaus alga, o dabar isvis negauna, ir kur tie teiseti lukeschiai ?

Ir aplamai laimes kudikiai tos, kurios isejo i dekreta krizes pradzioje,
   2 metai garantuotos pajamos. Va ka darytume, jei padarytu kaip visame
pasaulyje, kad antri metai nemokami. O jei netychia grysti po dekreto ir
tavo alga tik ....yst ir perpus mazesne nei buvo skaichiuojant ismokos
dydi, tai gal tada apie lukeschius pakalbam.