Tema: Re: Pajamu deklaravimas dirbant uzsienyje
Autorius: lengvai
Data: 2009-01-19 11:26:39
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:gl1g3c$g41$1@trimpas.omnitel.net...

> ten gi parayta, kad jeigu nori atsiimti mokesius, o apie prievol nieko
> neprayta

kartoju, 27 straipsnis 1d.
_Nuolatinis Lietuvos gyventojas_, per mokestin laikotarp __gavs pajam__
<nra nurodyta, kad tik Lietuvos teritorijoje>,
pasibaigus mokestiniam laikotarpiui, iki kalendorini met, einani po to
mokestinio laikotarpio, gegus 1 dienos (jeigu io straipsnio 3 dalyje ar
io statymo 28 straipsnyje nenustatyta kitaip) __privalo__ <odis privalo
reikia prievol> pats arba per savo
galiot asmen __pateikti mokesio administratoriui metin pajam mokesio
deklaracij__ u prajus mokestin laikotarp ir joje deklaruoti visas
prajusio mokestinio laikotarpio pajamas ir u jas apskaiiuot pajam
mokest, jeigu iame straipsnyje nenustatyta kitaip.

> a tingiu ginytis, kaip sakiau, vis it vals su VMI jau atokau ir
> tiesa buvo mano.

su lomu mag ilups ir teism laimjs dl rodymo nebuvimo irgi galiu
ginyti, kad mags ilupimas yra gerai, su teismais atokau ir tiesa buvo
mano :)

> a neatsakau u tai, k neteisingai nurod mano klientai, nes a sskait
> pateikiau jiems teisingai. O vita todl, kad band nelegaliais metodais,
> grsinamaisiais laikais ir statymais (pagal kuriuos, beje, buvo aiku,
> kad tiesa mano) priversti tas klaidas taisyti mane, o ne tuos, kurie u
> klaid atsakingi buvo.

VMI, tame tarpe ir 'vita', irgi neprivalo taisyti ir/ar atsakyti u tavo
klient klaidas. Apie nelegalius metodus viskas aiku. VMI informaciniai,
nurodomieji ar paklausiamieji laikai gali nurodyti administracin arba
baudiamj atsakomyb, bet ne grasinti.