Tema: Re: Pajamu deklaravimas dirbant uzsienyje
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-19 11:11:09

> ką tik parašiau pagrindą, nėra skirtumo pajamas tau sumokėjo Lietuvoj, ES,
> JAV ar Rytų Timore, jei esi _nuolatinis Lietuvos gyventojas_, tai laikoma
> B klasės pajamomis, bei atsiranda prievolė teikti deklaraciją.

ten gi parašyta, kad jeigu nori atsiimti mokesčius, o apie prievolę nieko
neprašyta

> Rašai netiesą,

aš tingiu ginčytis, kaip sakiau, visą šitą valsą su VMI jau atšokau ir tiesa
buvo mano.

> 'Višta' neprivalo, be to ir neturi teisės taisyti tavo klientų klaidų, tai
> yra tavo ir klientų santykiai.

aš neatsakau už tai, ką neteisingai nurodė mano klientai, nes aš sąskaitą
pateikiau jiems teisingai. O višta todėl, kad bandė nelegaliais metodais,
grąsinamaisiais laiškais ir įstatymais (pagal kuriuos, beje, buvo aišku, kad
tiesa mano) priversti tas klaidas taisyti mane, o ne tuos, kurie už klaidą
atsakingi buvo.