Tema: Re: Calman Colorchecker nemokamai
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-12 21:58:10
> nelabai suprantu tada, kodėl man Argyll mano colrmunki randa be problemų,
> o Calman jo nemato visiškai.

Ar mato priklauso nuo Calman versijos:
http://store.spectracal.com/support/hardware-support.html

> nu tai su dispcal tas pats. paleidi, kad matuotų pastoviai ir.. na gerai
> ne per DDC, o tiesiog monitoriaus mygtukais RGB reikšmes keiti.. nematau
> tame problemos..

Aš matau problemą :). Kaip dabar paaiškėjo, mano HP LP2475w gali būti kur
kas tiksliau sukalibruotas, nei, kad aš visą laiką maniau:
- meniu leidžia sukalibruoti tik baltą tašką (viename taške). DDC leidžia
sukalibruoti 2 taškų baltos balansą ir vėliau dar ir 11 ar 21 taško
(pasirinktinai) baltos balansą-gamą per DDC (tai neprieinama per meniu).
Tikiuosi pagavai skirtumą?

> kas yra 11 ar 21 taškas?

Tas pats baltos sukalibravimas (WB/greyscale), tik su kur kas didesniu
tikslumu. 0% šablonas būtų juoda ir 100 % - būtų balta. Ir įsivaizduok tarp
šių dviejų taškų koreguoji RGB reikšmes papildomuose 19 taškų, kad pasiekti
norimą-reikiamą iš juodos į baltą perėjimą bei gamą tuo pačiu.

Pradžiai čia užmesk akį:
http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=35322

>  Tai gal ir vienintelis calman privalumas, kad WB pats sukalibruoja (t.y.
> tik tame, kad jis DDC palaiko).

Pats tai pats sukalibruoja, bet tai jis sugeba "atrakinti" ir daugiau
sukalibravimo įrankių per DDC, nei, kad galima per standartinį meniu. Be to
baltos balanso reikšmės DDC pagalba išsaugomos monitoriaus atmintyje, o ne
profilije. Juk ne visos programos gali palaikyti ICC profilius.