Tema: Re: Calman Colorchecker nemokamai
Autorius: MumZer
Data: 2014-01-11 17:04:31
Man kol kas geriausia ką pavyko rasti - DispCal GUI + ArgyllCMS
Ir nemokama dar :)
Dėl DDC palaikymo nežinau.. RGB reikšmes rankiniu būdu tenka iki
reikiamos temperatūros privesti.
Ryškumo ir kontrasto reikšmės - išvis yra koks automatizuotas būdas
parinkti geriausias? Nes tiesiog kaitalioti ir bandymų metodu - labai
jau ilgas žaidimas gaunasi.