Tema: Re: Calman Colorchecker nemokamai
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-11 18:38:21
> Man kol kas geriausia ką pavyko rasti - DispCal GUI + ArgyllCMS.  Ir
> nemokama dar :)

Tuo ir pasakyta, kad nemokamas :). Argyll kūrėjai neturi priėjimo prie
X-Rite kolorimetrų ir spektrometrų SDK, kaip, kad turi Spectracal ar tie
patys Basiccolor (kiek pamenu). Tad visas reikšmes traukia "per antrą" galą.
Aš Argyll nepasitikiu, kas liečia matavimus, nors gal viskas ir gerai ten su
juo...

> RGB reikšmes rankiniu būdu tenka iki reikiamos temperatūros privesti.

O su Calman darai realiu laiku pakeitimus baltos balanse, paleidi komandą,
kad pastoviai matuotų ir per DDC keiti RGB Gain ar Cut reikšmes;)

> Ryškumo ir kontrasto reikšmės - išvis yra koks automatizuotas būdas
> parinkti geriausias?

O ką ryškumas? Kompiuteriniuose monitoriuose ten labai greitai surandi
reikiamą skaistį. Dėl kontrasto objektyvaus parinkimo jau parašiau nuomonę.

> Nes tiesiog kaitalioti ir bandymų metodu - labai jau ilgas žaidimas
> gaunasi.

Pamiršau paminėti, Calman pats automatiškai sukalibruoja pasirinktą 11 ar 21
taško baltos balansą-gamą per DDC ;). Paleidi ir palauki 3 minutes -
nereikia nieko ilgai žaistis :).